Niewiarygodne trendy w poszukiwaniu konsumentów w 2020 r.

Kiedy możesz zrozumieć, jak twoi konsumenci myślą, zanim rozpoczną poszukiwania, możesz wejść do ich umysłów. Będziesz miał większe zrozumienie tego, co ich napędza, co lubią i jak formułują swoje myśli, aby uzyskać to, czego chcą. W obliczu rosnącego zapotrzebowania na zmiany, wyniki wyszukiwania w końcu są zgodne z nowymi sposobami poszukiwania klientów. Trendy w zakresie wyszukiwania konsumentów staną się bardziej złożone w 2020 roku i w kolejnych latach. Słowa kluczowe i zwroty kluczowe są nadal ważne, ale firmy będą musiały stawić czoła zapotrzebowaniu na bardziej spójne informacje. Konsumenci chcą więcej szczegółów, nie czują już potrzeby wybierania skrótów, ponieważ wyszukiwanie głosowe staje się niezwykle popularne. Jeśli nie jesteś gotowy na te zmiany, będziesz nadrabiał zaległości przez resztę dekady.

Lokalizacja jest ważna

Konsumenci mają świat u swoich stóp. A mimo to, coraz więcej poszukiwań zawiera słowa "blisko mnie". Konsumenci chcą być bardziej związani ze swoją dzielnicą i miastem. Mogą mieć wszystko, co chcą, z dowolnego miejsca na świecie, ale technologia ma odwrotny efekt, o którym myśleli eksperci. Zamiast udawać się w międzynarodowe poszukiwania, konsumenci chcą wiedzieć, co jest najlepszym biznesem lub usługą, w pobliżu. Osobiste rewizje są zatem bardzo prawdopodobne, że obejmują chęć bycia obsługiwanym lokalnie. Włączenie Twojej firmy do Google Maps, Facebooka i stron recenzyjnych takich jak Yelp jest priorytetem. Twoja firma musi mieć fantastyczną cyfrową witrynę sklepową, z gwiazdkami ratingowymi, recenzjami, zdjęciami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz danymi kontaktowymi.

Wielu klientów będzie po prostu szczerze poszukiwać i prosić o "najlepszy" biznes. Dlatego właśnie musisz zachęcać klientów do zostawiania recenzji i oceniania Twoich produktów i usług. Korzystając z usług firm ratingowych, takich jak Feefo, możesz dodać element zaufania do swoich wyników wyszukiwania. Konsumenci, którzy szukają czegoś najlepszego, natychmiast przechodzą do recenzji użytkowników. Firma, która ma mniej recenzji, zostanie uznana za mniej popularną, nawet jeśli ma wysoką ocenę. Dlatego musisz koniecznie dać klientom link do strony z recenzjami produktów lub usług, który potwierdzi ich zakup i pozwoli im szybko podzielić się swoim doświadczeniem.

Konsumenci wkraczają w niezwykle interesującą fazę. Stają się bardziej plemienni, z powodu braku lepszego słowa. Kultura online jest zdumiewająco potężna, jeśli chodzi o marketing i konsumpcjonizm. Jednym z najlepszych przykładów jest krzesło do gier PewDiePie, które zostało wprowadzone na rynek wyłącznie za pomocą "meme". Te małe podzbiory poszczególnych kultur okazują się być bezsprzecznie siłą, z którą należy się liczyć. Dlatego właśnie należy korzystać z kont w mediach społecznościowych, aby włączyć do nich memy i używać odpowiednich sformułowań w celu pozyskania nowych klientów, którzy szukają modnych memy.

Z pozoru oznacza to posiadanie wielkiej świadomości marketingowej i w zakresie mediów społecznościowych, aby najpierw rozpoznać, kiedy rozwija się mama i kto ją popycha, zrozumieć, co to oznacza i jak można wpleść swoje produkty i usługi, prawidłowo w ruchy. Dane o trendach Google wskazują, że użytkownicy szukają takich rzeczy jak "jak zjeść burgera" i "wszystkie kobiety są królowymi". Gdybyś była firmą szamponową, zatrzasnęłabyś się na tej ostatniej memule. Gdybyś była restauracją typu fast-food, wykorzystałabyś tę pierwszą.

Wiele podobnych wyszukiwań

Konsumenci nie stosują już jednego rodzaju stylu wyszukiwania dla swoich potrzeb i chęci. Często zdarza się, że konsumenci robią "okienka" w Internecie. Przed dokonaniem zakupu dosłownie wiele razy, na różne sposoby, w ciągu kilku dni i tygodni, będą szukali tych samych rzeczy. Wynika to z faktu, że konsumenci mają wiele możliwości wyboru i nie odczuwają potrzeby pośpiechu w zakupach. Zakupy impulsowe maleją. Mówi się, że kupowanie impulsowe prowadzi do depresji, ponieważ często sprawia, że ludzie czują się oszukani z "pominięciem" czegoś. Jednak wraz z dodatkową wygodą, jaką daje światu przeglądanie smartfonów, konsumenci poświęcają swój czas i po prostu oszczędzają przedmioty, które ich interesują, na swoich listach życzeń.

Twoja firma musi korzystać ze sztucznej inteligencji, aby wyciągnąć wnioski z wielokrotnych poszukiwań konsumentów. Jeśli ktoś szuka "kurtki bombowej", A.I. używa twojej strony internetowej będzie ją odbierać za pomocą plików cookie. Konsument, który wylądował na twojej stronie internetowej, mógł szukać "czerwonej kurtki bombowej" lub "bombowca w stylu amerykańskim", lub "kurtki bombowej dla mężczyzn". Twój A.I. odbierze to i rozszyfruje ich zwyczaje związane z wyszukiwaniem, aby zaprezentować im dokładne ogłoszenie PPC, które pokaże im, czego szukali.

Tworzenie treści, którymi warto się dzielić

Konsumenci będą poszukiwać treści istotnych dla ich potrzeb zakupowych. Jeśli klient potrzebuje herbaty, może szukać "jaka herbata jest najlepsza z tostem?". Jeśli klient chce kupić nową parę trenerów do biegania, może poszukać "najlepszych trenerów na mokrą pogodę". Masz tylko jedną obronę przed utratą odpowiedniego ruchu klientów na Twojej stronie internetowej, a jest nią wynajęcie najlepszej firmy SEO, która może tworzyć treści warte dzielenia się. Będą oni pisać posty, które wplatają Twoje produkty i usługi w treść. Twoje treści będą udostępniane w mediach społecznościowych, co podniesie Twój ranking i dotrze do szerszego grona odbiorców, ponieważ jedna osoba z wieloma zwolennikami może nagle sprawić, że Twój post eksploduje i stanie się wirusem.

Jakość pisania, zdania opisowe i odpowiednia struktura sprawią, że konsumenci będą chcieli kontynuować czytanie aż do końca. Utrzymanie konsumentów na Twojej stronie tylko przez minutę dłużej znacznie zwiększy Twoje szanse na przekształcenie ich w zakupy. Jest to jednak możliwe, jeśli na Twojej stronie znajdują się wszystkie istotne linki. Off-site linki do urzędów informacyjnych będzie również uczynić swoje posty bardziej godne zaufania w oczach Google.

Konsumenci rezygnują z impulsowych zakupów w takim samym stopniu, jak kiedyś. Dokonują wielu różnych wyszukiwań tego samego produktu lub usługi, których potrzebują, zanim oprą się na ocenach użytkowników w celu zawężenia swoich wyborów. Można się do nich wkraczać z fantastyczną treścią, która sprawia, że Twoje produkty są istotne w kontekście ich wyszukiwania.

Kategorie: Biznes,