Duży Ben ma 300 sklepów. Glovo dostarcza na półki rodzime marki.

Sieć sklepów monopolowych Duzy Ben, należąca do Grupy Eurocash otworzyła swoją 300. placówkę. Oznacza to kolejny kamień milowy w ewolucji konceptu. W 2022 roku sieć będzie miała ponad 100 nowych sklepów.

Przy ulicy Wojanowskiej we Wrocławiu działa sklep Duzy Ben nr 300. To już czterdziesty sklep marki we Wrocławiu. Nowe otwarcia wynikają z realizacji strategii ekspansji. Dzięki niej sieć dostępna jest obecnie w 120 miastach, 11 województwach i ma ambitne plany rozwoju. Flagowym projektem Grupy Eurocash, obok e-supermarketu Frisco, jest Duży Ben.

Połączenie sklepu specjalistycznego z doradztwem

Sklepy monopolowe Duzy Ben to połączenie pomiędzy sklepem specjalistycznym z ponad 1500 artykułami i profesjonalnym doradztwem, a elementami convenience, takimi jak atrakcyjna lokalizacja, długie godziny pracy, samoobsługa czy dostawa do domu. Chcą rozwijać ten koncept, podążając za trendami i oczekiwaniami klientów Eurocashu.

Duży Ben oferuje również szereg usług dodatkowych w wybranych placówkach. W ostatnich miesiącach Duży Ben nawiązał współpracę z InPost (w zakresie odbioru paczek) oraz Pointpack. Glovo umożliwia konsumentom w Warszawie i Wrocławiu oraz Poznaniu zamawianie produktów Duży Ben z dostawą do domu poprzez aplikację mobilną lub Click&Collect. Celem sieci jest działanie zgodnie z zasadą one-stop shop, czyli wszystko można znaleźć w jednym miejscu. Gazetka promocyjna Duży Ben znajduje się na https://blix.pl/sklep/duzy-ben/, tam znajdziesz najnowsze promocje w tej sieci sklepów.

Rozszerzają swoje usługi, aby zaspokoić potrzeby konsumentów. W celu nagradzania lojalnych klientów Duży Ben wprowadził program lojalnościowy. Odpowiadają na niezaspokojoną potrzebę rynkową w segmencie detalicznym, oferując format atrakcyjny dla sprzedaży piwa, wina i alkoholi mocnych.

Sklep Duży Ben

Duży Ben to format dla sklepów specjalizujących się w sprzedaży alkoholi

Sieć będzie się dynamicznie rozwijać w 2022 roku. Sprzedaż sieci w trzecim kwartale tego roku wzrosła o 73 proc. w ujęciu rocznym do 80,1 mln zł. Wzrost sprzedaży dla tej samej liczby placówek (LFL) wyniósł prawie 26 proc.

Duży Ben to format outletowy, który specjalizuje się w sprzedaży alkoholi. Klienci znajdą tu trunki, koneserów i marki premium, a także tytoń, napoje gazowane i niegazowane, słone przekąski oraz słodycze. Sklepy wspierają lokalny biznes, oferując rodzime marki na wszystkich działach. Siłą sieci jest przede wszystkim profesjonalne doradztwo i atrakcyjne oferty promocyjne.

Grupa Eurocash, polska spółka, zajmuje się hurtową dystrybucją produktów szybkozbywalnych (FMCG). Grupa Eurocash współpracuje z 90 000 klientów, w tym 70 000 niezależnych przedsiębiorców, którzy prowadzą lokalne sklepy detaliczne w Polsce. Eurocash zapewnia tym przedsiębiorcom wsparcie w takich obszarach jak dystrybucja, marketing, technologia i edukacja.

Grupa Eurocash organizuje również sieci franczyzowe, agencyjne i partnerskie, takie jak ABC, Delikatesy Centrum Groszek Lewiatan Euro Sklep, czy Duzy Ben. Eurocash prowadzi Frisco.pl - największy w Polsce supermarket internetowy.

Kategorie: Biznes,

Komentarze (0)