Jak pozostać zorganizowanym: Porady, jak zarządzać swoją firmą
Jedną z najbardziej niedocenianych cech w biznesie jest zdolność do pozostawania zorganizowanym. Bez możliwości zorganizowania się, nie da się nic zrobić i utrzymać się na szczycie w codziennej pracy. Bycie zorganizowanym gwarantuje, że jesteś niezawodny, co jest jedną z najważniejszych cech, których klient szuka w ludziach, z którymi pracuje. Oto kilka najlepszych wskazówek, które pomogą Ci pozostać zorganizowanym...
Zorganizuj swoje biuro
Jeśli pracujesz w domu, łatwo jest pomylić przedmioty domowe z tymi, które masz w pracy. Upewnij się, że oddzieliłeś formularze szkolne swoich dzieci od dokumentów roboczych i przechowujesz je w oddzielnych szafkach na dokumenty. Ja może czuć bólu używać up jeden twój cennych weekendowych dni na organizować twój biuro, ale ja będzie warty ja w końcu. Zainwestuj w więcej rozwiązań w zakresie przechowywania i wyrzuć wszystko, czego nie potrzebujesz. Starożytne dyskietki mogą być poddane recyklingowi wraz z każdą inną niechcianą elektroniką. Upewnij się, że przechowujesz tylko to, czego używałeś w ciągu ostatniego roku - wszystko inne może się udać. Sortuj przewody tak, aby wszystkie były schowane za biurkiem i upewnij się, że masz przed sobą jasno określoną fizyczną skrzynkę odbiorczą - najlepiej taką z półkami, aby łatwiej było Ci ustalić priorytety zadań w ciągu dnia.
Go Paperless
Jednym z wielkich banałów naszego życia jest papierkowa robota. Nie tylko jest czasochłonna i często nudna do wykonania, ale także zajmuje dużo miejsca, gdy się ją wykonuje - a także łatwo jest zachować jej więcej niż trzeba. Przejrzyj swoje dokumenty i wyrzuć do kosza to, czego już nie potrzebujesz. Jeśli obawiasz się, że pewnego dnia możesz potrzebować oryginałów, zeskanuj je lub sfotografuj, aby mieć ich cyfrowe kopie przed wyrzuceniem. Upewnij się, że zniszczyłeś wszystkie dokumenty z danymi osobowymi, aby Twoja tożsamość nie mogła zostać skradziona.
Korzystanie z rozwiązań online
Bankowość internetowa jest o wiele łatwiejsza niż obsługa wyciągów papierowych co miesiąc. Skonfiguruj polecenia zapłaty, skorzystaj z prostszego systemu płac i korzystaj z internetowych systemów płatności za faktury, takich jak to narzędzie, które pomaga w zarządzaniu należnościami. Korzystaj z Google Drive, Dropbox i chmury do przechowywania danych - dzięki temu przestaniesz marnować czas na wysyłanie dokumentów pocztą elektroniczną między klientami i współpracownikami, a także będziesz mógł lepiej współpracować z ludźmi, z którymi pracujesz.
Sortowanie skrzynki pocztowej
Wszyscy patrzyliśmy na nasze skrzynki odbiorcze i czuliśmy, że nasze serca toną, gdy widzimy taką postać jak 'Inbox': 27892’. Ważne jest, aby pozostać na szczycie skrzynki odbiorczej, ale jest to trudne zadanie, gdy codziennie otrzymujesz wiele wiadomości i starasz się nadać im priorytet, aby odpowiedzieć na każdą z nich na czas. Usuwaj wszystko, na co nie musisz już odpowiadać, i ustawiaj foldery, w których będziesz mógł wrzucać każdą nową wiadomość, gdy ta dotrze do Ciebie. Pomoże Ci to szybciej reagować na pilne wiadomości i utrzymać innych w ryzach.
Zostaw komentarz